اقدامات قبل از جراحی بینی

ویژگی های جراح ماهر بینی برای عمل زیبایی

در سال‌های اخیر عمل‌ جراحی بینی در کشور رشد زیادی داشته و افراد بسیاری به منظور رسیدن به ظاهر ایده‌آل خود به متخصص مربوطه مراجعه می‌کنند. موارد مختلفی روی نتیجه نهایی بینی شما موثر هستند. مراقبت‌های قبل عمل بینی، مراقبت‌های بعد عمل بینی، انتخاب پزشک مناسب، انتخاب کلینیک خوب برای جراحی بینی و… از جمله مواردی است که در نتیجه نهایی بینی شما بسیار موثر است. در این بین جراح بیشترین نقش را دارد و هرچه قدر جراح ماهر‌تر و حاذق‌تری را مانند دکتر هاشمی انتخاب کنید در نهایت رضایت بیشتری از نتیجه جراحی خود خواهید داشت. ویژگی های جراح ماهر چیست؟ به چه جراحی ماهر گفته می‌شود؟ این‌ها همه سوالاتی که ذهن بسیاری از زیباجویان را قبل از جراحی بینی به خود مشغول می‌کند.

ویژگی های جراح ماهر بینی چیست؟

از آن ‌جایی که نقش پزشک در نتیجه جراحی و کاهش عوارض پس از جراحی بسیار زیاد است، پیشنهاد می‌کنیم قبل از جراحی بینی زمان زیادی را برای پیدا کردن یک دکتر خوب و ماهر صرف کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پزشک خوب و ماهر را به شما معرفی خواهیم کرد. به کمک این مطالب می‌توانید قبل از جراحی پزشکان مختلف را با یکدیگر مقایسه و در نهایت مناسب‌ترین و کاربلدترین جراح را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید.

ویژگی های جراح ماهر بینی
ویژگی های جراح ماهر بینی

سابقه کار و تجربه پزشک

از نکات مهمی که حتما پیش از جراحی باید به آن دقت کنید، میزان تجربه پزشک است. زمانی که سال‌های فعالیت پزشک بیشتر باشد، می‌تواند بدون آن که مراجعین با عوارض سخت و جبران‌ناپذیر مواجه شوند، به راحتی از پس هر نوع عملی برآید.

تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی (جراحی بینی به سبک باز، بسته و…) برای جراحی بینی وجود دارد. پزشک با توجه به سابقه کاری و تجربه خود می‌تواند بهترین و کم‌خطرترین تکنیک جراحی را برای هر مراجعه انتخاب کند. درست است که می‌گوییم جراحی بینی در لیست جراحی‌های کم‌خطر قرار دارد اما در صورت بروز هرگونه مشکل حین جراحی، یک پزشک با تجربه کاری زیاد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرد و با خونسردی به همراه تیم خود مشکل را برطرف کند.

بروزرسانی علم و دانش

یکی از ویژگی های جراح ماهر بینی، به روز کردن علم و دانش خود است. واضح است که از سال‌های پیش تا به الان، روش‌های زیادی برای جراحی بینی ابداع شده است. پزشکان و جراحان زیبایی باید هر سال در سمینارها و کنفرانس‌های جهانی که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود شرکت کنند تا بتوانند با روش‌ها و علوم جدید در مورد عمل بینی آشنا شوند.

یک جراح خوب و حاذق باید روز به روز به علم و دانش خود بیفزاید و از خواندن مقالات و مطالبی که توسط سایر محققان و جراحان در دنیا نوشته شده است غافل نشود. شرکت در این جلسات و خواندن این مقالات به جراحان کمک می‌کنند تا بتوانند با علم روز دنیا پیش بروند و تمام تکنیک‌ها و روش‌های جدید جراحی را یاد بگیرند.

ویژگی های جراح ماهر بینی
ویژگی های جراح ماهر بینی

تحصیلات بالا از ویژگی های جراح ماهر بینی

جراحی بینی یکی از جراحی‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم برای آن به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید. جراحان زیبایی تنها به ظاهر بینی اهمیت می‌دهند اما متخصصان گوش و حلق و بینی عملکرد بینی را در اولویت کاری خود قرار خواهند داد؛ به همین علت است که پیشنهاد می‌کنیم قبل از جراحی حتما به مدرک تحصیلی پزشک نیز دقت کنید.

علاوه‌بر این که به رشته تحصیلی جراح توجه می‌کنید، به میزان تحصیلات او نیز توجه کنید. اگر دوست دارید در نهایت بهترین نتیجه را از عمل جراحی خود بگیرید، به پزشکان با سطح علمی بالاتر مراجعه کنید. با این کار می‌توانید ریسک جراحی بینی خود را نیز بکاهید.

توجه به وضعیت جسمانی مراجع

از دیگر ویژگی های جراح ماهر بینی می‌توانیم به بررسی کردن وضعیت مراجع پیش از جراحی اشاره کنیم. پیش از جراحی بینی، جراح هیچ اطلاعی از وضعیت بدن زیباجو ندارد به همین علت از او می‌خواهد پیش از جراحی جواب برخی آزمایش‌ها را به او نشان دهد.

پزشک از طریق این آزمایش‌ها می‌تواند از وضعیت جسمانی بیمار به صورت کامل آگاه شود و در صورت وجود هرگونه مشکل یا بیماری، مراجعه را به پزشک مربوطه ارجاع دهد. بیماری‌هایی مثل بیماری‌های قلبی، تیروئید، بیماری‌های ریوی و… بیماری‌هایی هستند که حتما باید پیش از جراحی به صورت کامل درمان یا کنترل شوند. با بررسی شرایط بدن پیش از جراحی، پزشک می‌تواند احتمال بروز خطرات حین جراحی را کاهش دهد و در نهایت عمل جراحی بدون ریسکی را در پیش داشته باشد.

ویژگی های جراح ماهر بینی
ویژگی های جراح ماهر بینی

توجه به خواسته بیمار

در دنیا برای جراحی‌هایی مثل جراحی بینی معیارها و قوانینی وجود دارد که پزشکان نیز تلاش می‌کنند بینی‌ها را طبق آن معیارها جراحی کنند. در زیبایی شناسی چهره برای تمام زوایا و ابعاد بینی اندازه‌ای در نظر گرفته شده است. یک پزشک خوب تمام تلاش خود را می‌کنند در کنار توجه به سلیقه و خواسته مراجعه به این معیارها نیز توجه کند.

البته مراجعین باید به این موضوع نیز دقت کنند زمانی که از مهارت و تجربه پزشک خود مطمئن هستند، به توصیه‌ها و نظرات جراح نیز توجه کنند. جراحان با توجه به فرم صورت زیباجو، بهترین فرم بینی را برای او انتخاب می‌کنند. علاوه‌بر ظاهر بینی، گفتیم از ویژگی های جراح ماهر بینی، توجه به درون (بخش عملکردی بینی) است. پس جراحان در کنار توجه به خواسته بیمار، توجه به معیارها زیبا شناسی چهره، به آسیب نرساندن به ساختار بینی نیز اهمیت می‌دهند.

آمار بالای رضایت مراجعه کنندگان

به عنوان آخرین مورد قصد داریم درباره میزان رضایت مراجعین قبلی و نمونه‌ کارهای پزشک صحبت کنیم. اگر پزشک از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد، مراجعین زیادی خواهد داشت و همگی از نتیجه جراحی خود رضایت خواهند داشت. به همین علت است که پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از مهارت و تجربه یک پزشک مطمئن شوید، با مراجعین قبلی بیمار گفت‌وگو کنید.

با این کار علاوه‌بر این که می‌توانید نمونه کار پزشک را مشاهده کنید می‌توانید با میزان مهارت و توانایی پزشک در جراحی بینی آشنا شوید. پرسیدن تمام سوالات و برطرف شدن ابهامات شما درباره جراحی بینی از دیگر مزایای گفت‌وگو با مراجعین سابق یک پزشک است.

البته اگر می‌خواهید قبل از جراحی با میزان مهارت یک پزشک آشنا شوید راه‌های دیگری مثل جست‌وجو در اینترنت، مراجعه به صفحات پزشکان در فضای مجازی و… نیز وجود دارد. امروزه پزشکان از جراحی‌های بینی که انجام داده‌اند در صفحات خود در فضاهای مجازی عکس و فیلم منتشر می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود مراجع پیش از جراحی با نوع عمل جراح بیشتر آشنا شود. در نهایت سعی کنید تمام این راه‌کارها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین و ماهرترین جراح بینی را برای جراحی خود انتخاب کنید.

ویژگی های جراح ماهر بینی
ویژگی های جراح ماهر بینی

اهمیت ویژگی های جراح ماهر بینی چقدر است؟

درست است که نکات مختلفی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید در نهایت بهترین نتیجه را از عمل جراحی خود بگیرید اما مهم‌ترین عامل، مهارت و تجربه پزشک است. سعی کنید در انتخاب پزشک خود نهایت صبر و حوصله را به خرج دهید تا در آخر بهترین نتیجه را از عمل بینی خود دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک معتبر جراحی بینی سه رخ است. این مجموعه با بهره‌مندی از تیمی مجرب و کاربلد توانسته در لیست کلینیک‌های زیبایی برتر قرار بگیرد. پزشکان این مجموعه همگی از مهارت بالایی برخوردار و همچنین دارای رزومه خوب و عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا