جراحی بینی

جالبترین و آموزنده‌ترین تجربیات بیماران عمل بینی

در عمل‌های جراحی زیبایی مانند جراحی بینی، استفاده از تجربیات بیماران عمل بینی می‌تواند در دریافت نتیجه‌ای بهتر از جراحی نقش بسزایی داشته باشد. پزشکان و جراحان بینی جلسات مشاوره‌ای را قبل از جراحی برگزار می‌کنند که در آن توصیه‌های لازم را به شما خواهند کرد. این جلسات بسیار مهم و آموزنده هستند اما جزئیات خیلی ریز و یا اتفاقات تصادفی در آن‌ها جورد بررسی قرار نخواهد گرفت. این اطلاعات مفید را میتوان با صحبت کردن با افرادی که تجربه این عمل را دارند به دست آورد و جواب بسیاری از سوالاتی که قبل یا بعد عمل ذهن را مشغول می‌کند را داد.

در چه مسائلی باید از تجربیات بیماران عمل بینی استفاده کنیم؟

نمی‌توان گفت شرایط جراحی بینی برای تمام افراد یکسان است و همه افراد یک سری موارد خاص را تجربه می‌کنند. به همین علت هرچقدر بتوانید با تعداد افراد بیشتری درباره جراحی بینی صحبت کنید و از تجربیات آنان استفاده کنید، در نهایت سطح آگاهی شما بالاتر خواهد رفت و عمل جراحی بهتری را پیش رو خواهید داشت. در ادامه برخی از مسائلی که بهتر است حتما در گفت‌وگوی خود به آن اشاره کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • صحبت درباره تجربه مراجعین از کار و مهارت پزشک
  • گفت‌وگو در مورد شرایط مرکز جراحی و ویژگی‌های یک کلینیک خوب برای جراحی بینی
  • صحبت در مورد تمام هزینه‌های جراحی بینی
  • گفت‌وگو در مورد وسایل مورد نیاز که باید پیش از عمل تهیه کنید
  • صحبت درباره نکات مراقبتی مهم و موثر
  • گفت‌وگو درباره عوارض پس از جراحی و نحوه مقابله با آن‌ها

تجربیات بیماران عمل بینی

جالب‌ترین تجربیات زیباجویان در مورد جراحی بینی

استفاده از تجربیات بیماران عمل بینی باعث می‌شود با دیدگاه‌ها و نظرات مختلف درمورد جراحی بینی آشنا شوید. به عبارت دیگر جراحی بینی را از ابعاد دیگر نیز مشاهده می‌کنید و مورد سنجش قرار می‌دهید. در ادامه برخی از متفاوت‌ترین تجربیات بیماران عمل بینی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

استفاده از امکانات طراحی سه بعدی بینی

آیا تا به حال اسم طراحی سه بعدی را شنیده‌اید؟ در این روش پزشک از طریق تکنولوژی‌های جدید، صورت بیمار را به صورت سه بعدی و از همه زوایا اسکن می‌کند و به این شکل از صورت بیمار عکس‌برداری می‌شود. توجه کنید که اشعه این اسکنرها به هیچ عنوان مضر نیست و خطری برای انسان نخواهد داشت.

بعد از عکس‌برداری، بینی مراجع به صورت کامل شبیه‌سازی می‌شود. این شبیه‌سازی بر اساس نظر مراجع و پزشک و اصول زیبایی‌شناسی چهره انجام خواهد شد. لازم است بدانید که پزشکان بر  اساس معیارهای زیبایی در دنیا بینی شما را طراحی می‌کنند پس بهتر است علاوه‌بر گفتن نظرات خود، تا حدودی به پزشکتان نیز اعتماد کنید.

به صورت کلی استفاده از این طراحی‌ها و عکس‌برداری‌های سه بعدی باعث می‌شود با نتیجه نهایی جراحی بینی خود بیشتر آشنا شوید و بتوانید قبل از جراحی تمام ایرادات آن را برطرف کنید.

در روز عمل از لباس مناسب استفاده کنید!

شاید بسیاری از شما به لباس خود و مدل آن در روز عمل بینی توجهی نکنید. اما طبق تجربه بسیاری از مراجعین برای جراحی بینی، حتما در روز عمل باید از لباس‌های یقه گشاد یا ترجیحا لباس دکمه‌دار (جلو باز) استفاده شود. استفاده از لباس‌های تنگ به ویژه لباس‌هایی که یقه آن‌ها تنگ است باعث می‌شود در هنگام پوشیدن و درآوردن لباس با مشکل روبه‌رو شوید و احتمال آسیب به بینی شما بالا برود.

تجربیات بیماران عمل بینی

تهیه وسایل مورد نیاز پیش از جراحی

می‌دانید که پس از جراحی بینی تا مدتی باید از غذاهای نرم و آبکی مثل سوپ و انواع مختلف آب‌میوه‌ها به ویژه آب آناناس استفاده کنید. در روز جراحی نیز بلافاصله بعد از عمل باید نوشابه مشکی و مایعات مصرف کنید. به این ترتیب کادر مرکز جراحی مطمئن می‌شوند که جراحی و داروی بیهوشی تاثیری روی سیستم گوارش شما نذاشته است. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه به کلینیک، آب آناناس، نوشابه، کمپرس آب سرد و موارد این چنینی را تهیه کنید.

علاوه‌بر این اگر پزشک نسخه‌ای را پیش از جراحی در اختیار شما قرار داده است، حتما قبل از عمل بینی نسبت به خرید آن محصولات و داروها اقدام کنید. به این ترتیب پس از جراحی و با توجه به شرایطتان زمان خود را صرف گشتن در داروخانه‌ها نخواهید کرد.

از فرم اولیه بینی خود بعد جراحی نهراسید!

یکی دیگر از تجربیات بیماران عمل بینی، عدم رضایت از فرم بینی در روزهای ابتدایی پس از جراحی است. لازم است به این نکته توجه کنید که پس از جراحی، بینی شما به میزان زیادی ورم دارد. این تورم زیاد باعث می‌شود نتوانید فرم واقعی بینی خود را ببینید.

بهترین توصیه برای شما صبور بودن است. بعد از گذشت حدود دو الی سه هفته از ورم صورت شما کاسته می‌شود و می‌توانید تا حدودی فرم بینی واقعی خود را مشاهده کنید. البته توجه کنید که ورم بینی شما بعد از گذشت یک سال به صورت کامل از بین خواهد رفت و تا آن زمان نیز همچنان باید صبر پیشه کنید.

علاوه‌بر این پزشکان معتقدند که بینی شما پس از جراحی به اندازه چند میلی‌متر افتاده‌تر می‌شود. به همین علت معمولا در روزهای ابتدایی پس از جراحی بینی اغلب مراجعین، بینی بسیار سربالا داشته‌اند که ممکن است این موضوع باعث ترس آن‌ها شده باشد. این در حالی است که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، زاویه بینی نوک بینی تا لب شما نرمال خواهد شد.

تجربیات بیماران عمل بینی

بیمه هزینه‌ای بابت جراحی زیبایی پرداخت نمی‌کند!

بسیاری از زیباجویان در تلاش‌اند تا مبلغی از هزینه جراحی خود را از بیمه دریافت کنند. برای این کار افراد باید به پزشک خود برای بیان دلیل جراحی و ارائه آن به بیمه مراجعه کنند. اگر پزشک درمانی بودن جراحی را تایید کند در نهایت امکان دارد بیمه مبلغی را به زیباجو پرداخت کند. طبق تجربه مراجعین، فقط بینی‌هایی که مشکل بسیار حاد داشته باشند شامل حال بیمه می‌شوند. از آن ‌جایی که امروزه اکثر جراحی‌ها از نوع زیبایی هستند، بیمه هزینه‌ای را پرداخت نخواهد کرد.

از حرکت دادن بیش از حد صورت خود بپرهیزید!

با کمی تحقیق و جست‌وجو متوجه می‌شوید که یکی از مراقبت‌های بعد جراحی بینی، توجه به نحوه غذا خوردن، صحبت کردن، خندیدن، گریه کردن و به صورت کلی توجه به میزان تحرک صورت است. اکثر پزشکان معتقدند از حدود یک الی دو هفته پس از جراحی بینی (نظر هر پزشک متفاوت است) می‌توانید به راحتی غذا بخورید، صحبت کنید و صورت خود را تکان دهید.

این در حالی است که بسیاری از افرادی که بینی خود را جراحی کرده‌اند معتقدند شما هرچه‌قدر بیشتر بتوانید از بینی خود مراقبت کنید در نهایت نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. برای مثال بهتر است تا حدود یک ماه پس از جراحی همچنان مراقبت حرف زدن، خندیدن و غذا خوردن خود باشید. به طور کلی سعی کنید صورت خود را بیش از حد تکان ندهید.

تجربیات بیماران عمل بینی

 چگونه می‌توانیم از تجربیات بیماران عمل بینی آگاه شویم؟

بعد از پیدا کردن پزشک مورد نظرتان، به کلینیک او مراجعه کنید تا در آن‌جا بتوانید مراجعینی که به تازگی بینی خود را جراحی کرده‌اند را ملاقات و با آنان گفت‌وگو کنید. پیش‌تر اشاره کردیم که در مرحله اول باید یک کلینیک و پزشک خوب پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک زیبایی سه رخ است. از آن جایی که این مجموعه یکی از کلینیک‌های زیبایی محبوب است، پس مراجعین زیادی نیز دارد. شما می‌توانید به راحتی تمام سوالات خود را از آنان بپرسید و از تجربیات بیماران عمل بینی استفاده کنید تا در نهایت جراحی راحت و بدون دغدغه‌ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا