بینی طبیعی

تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره

بینی یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت و مرکز توجه و به نوعی نقطه کانونی صورت محسوب می‌شود. اغلب افراد دوست دارند بینی آن‌ها عاری از هرگونه عیب و ایراد باشد و در مجموع ظاهری زیبا و دلنشین داشته باشد. به همین علت جراحی بینی در دسته جراحی‌های زیبایی رایج در کشور قرار دارد و بسیاری از افراد سالانه به منظور رفع ایرادات و اشکالات بینی خود به متخصصین زیبایی ماهر همچون دکتر ابوالقاسم هاشمی مراجعه می‌کنند. اصلاح انحراف و کجی بینی، قرینه کردن بینی و سوراخ‌های آن، رفع قوز و برآمدگی پل بینی و…. نمونه‌هایی از این تغییرات هستند. یکی از چالش‌ها و دغدغه افرادی که قصد دارند بینی خود را به شکل طبیعی جراحی کنند، تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره است.

جراحی بینی طبیعی

اگر قصد دارید بینی خود را جراحی کنید احتمالا در جست‌وجوها و تحقیق‌هایی که کرده‌اید به این نتیجه رسیده‌اید که برای جراحی بینی سه فرم طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی یا بینی عروسکی وجود دارد. در بین این سه فرم، در بینی طبیعی کمترین تغییرات روی بینی اعمال می‌شود و در نهایت می‌توان گفت چهره فرد کمترین تغییر را می‌کند.

در جراحی زیبایی میزان تغییر و تحول در بینی نیمه فانتزی و بینی فانتزی به مراتب بیشتر‌ است. افرادی که به علت ایرادات بینی خود مثل قوز، انحراف، عدم تقارن و… از بینی خود ناراضی هستند، می‌توانند از طریق این جراحی، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

در بینی طبیعی، میزان تورم، کبودی و سایر عوارضی که ممکن است برای مراجعین رخ دهد نیز کمتر خواهد بود و در نهایت باعث می‌شود مراجعین از جراحی بینی خود رضایت داشته باشند.

جراحی بینی طبیعی

تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره شامل چه مواردی می‌شود؟

سوالی که شاید ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که آیا جراحی بینی به شکل طبیعی، روی فرم کلی صورت و چهره نیز موثر است؟ بله. درست است که جراحی بینی به صورت اختصاصی روی عضلات، بافت‌ها و غضروف‌های بینی متمرکز است اما تغییر در فرم بینی باعث ایجاد تغییراتی در فرم کلی صورت نیز می‌شود. در ادامه درباره تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره به طور دقیق‌تری صحبت خواهیم کرد.

تغییر فرم چشم‌ها پس از جراحی بینی طبیعی

شاید برای شما عجیب باشد اما در جراحی بینی امکان تغییر فرم چشم مراجعین وجود دارد. درست است که در حین جراحی، پزشک به هیچ عنوان به فرم چشم دست نمی‌زند اما کشیدگی پوست بینی گاهی باعث تغییر فرم چشم‌ها می‌شود.

هرچقدر میزان تغییر بینی بیشتر باشد، در نهایت شاهد بروز تغییرات بیشتری در فرم چشم‌ها هستیم. از آن جایی که در بینی طبیعی، جراح تمام تلاش خود را می‌کند تا با ایجاد کمترین تغییرات، ایرادات بینی شما را برطرف کند، در نتیجه شاهد بروز تغییر زیادی در فرم چشم‌ها نخواهیم بود. در اغلب موارد در جراحی بینی‌هایی که قوز دارند، تغییر فرم چشم‌ها بیشتر مشاهده می‌شود.

بینی طبیعی

آیا تغییر فرم چشم‌ها بعد جراحی بینی دائمی است؟

در روزها و هفته‌های اول بعد از جراحی بینی به علت تورم صورت به ویژه بینی، تغییر فرم چشم‌ها بیشتر به چشم می‌آید به همین علت تا زمان بهبود کامل ورم صورت نمی‌توان گفت این تغییرات دائمی است یا بعد از خوابیدن التهابات صورت از بین می‌روند. در اغلب موارد بعد گذشت حدود یک سال، شاهد از بین رفتن تورم بینی و مشاهده تاثیر نهایی جراحی بینی بر فرم چشم‌ها خواهیم بود.

تغییر فرم استخوان گونه پس از جراحی بینی طبیعی

از دیگر تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره، تغییر در فرم استخوان گونه است. تغییر در فرم استخوان گونه نیز به علت تغییر مستقیم و دست‌کاری استخوان گونه به وجود نمی‌آید بلکه این تغییر نیز همانند تغییر در فرم چشم‌ها، به صورت غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

بعد از جراحی بینی در مراجعین به ویژه در بانوان شاهد برجسته‌تر شدن و زیباتر شدن گونه می‌شویم. این تغییر در واقع به علت کوچک شدن بینی است که باعث می‌شود استخوان گونه نسبت به قبل برجسته‌تر و بزرگتر دیده شود. اگر بینی بزرگی دارید، حتما بعد از جراحی بینی شاهد زیباتر شدن گونه‌های خود خواهید بود.

تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره

تغییر فرم در لب‌ها پس از جراحی بینی طبیعی

تغییر فرم لب‌ها پس از جراحی بینی معمولا خود را به شکل لیفت لب بالا نشان می‌دهد. میزان این لیفت در اغلب موارد بسیار محدود است و تغییر زیادی در چهره فرد به وجود نمی‌آورد. نکته مهم اینجاست که لیفت لب بالا به علت سربالایی شدن بینی به وجود می‌آید. در بینی‌های طبیعی، میزان سربالا شدن بینی محدود است (زاویه بین نوک بینی تا لب حدود 90 تا 100 درجه است). به همین علت می‌توان گفت میزان تغییر فرم لب بعد از جراحی بینی به فرم طبیعی بسیار جزئی خواهد بود.

ایجاد تناسب در چهره

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره صحبت کنیم باید بگوییم که جراحی بینی باعث ایجاد تناسب بین اجزای صورت مراجع می‌شود. معیارها و اصول مختلفی تحت عنوان معیارهای زیبایی‌شناسی وجود دارد. اغلب پزشکان تمام تلاش خود را می‌کنند با توجه به این معیار بینی مراجع خود را جراحی کنند.

رعایت این استانداردها باعث می‌شود در نهایت چهره بیمار زیباتر شود و به نوعی تمام اجزای صورت او با یکدیگر تناسب داشته باشد. در جراحی بینی به شکل طبیعی، در نهایت در حالی که تغییر زیادی در بینی شما به وجود نیامده است، بینی شما بدون عیب و ایراد خواهد بود.

چگونه با جراحی بینی به شکل طبیعی، بهترین تاثیر را روی صورت خود بگذاریم؟

پیش‌تر درباره تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره صحبت کردیم. در نهایت می‌توان گفت در جراحی بینی، علاوه ‌بر بینی فرم سایر اعضای صورت نیز زیباتر می‌شود. تنها نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این تغییرات در صورتی به زیبایی شما می‌افزاید که پزشکتان از مهارت خوب و بالایی برخودار باشد. در غیر این صورت این تغییرات ممکن است (در صورت عدم مهارت پزشک) نتیجه عکس دهند و نه تنها به زیبایی شما اضافه نکنند بلکه باعث ایجاد عدم تناسب در صورت نیز شوند.

تاثیرات جراحی بینی طبیعی بر چهره

چگونه برای دریافت بهترین نتیجه از جراحی، یک کلینیک خوب پیدا کنیم؟

امروزه کلینیک‌ها و مراکز جراحی بسیاری در زمینه جراحی‌ بینی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این موضوع باعث شده تا پیدا کردن یک مرکز جراحی خوب به همراه کادر حاذق کمی سخت شود. ما قصد داریم کلینیک سه رخ را به عنوان یک کلینیک معتبر و به نام در زمینه جراحی بینی به شما معرفی کنیم. این مجموعه با به‌کارگیری از کادری مجرب، توانسته رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کند و در لیست کلینیک‌های زیبایی معتبر در تهران قرار بگیرد. اگر می‌خواهید از نتیجه جراحی بینی طبیعی (یا هر نوع بینی دیگر) راضی باشید و با عوارض کمتر و دوره نقاهت کوتاه‌تری مواجه شوید، حتما به این کلینیک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا